«Суть проєкту – організація викликів оперативної служби за принципом єдиного вікна. За словами Нуржана Нуралбаєва, це дасть можливість на 32% скоротити час прийому, обробки викликів та реагування (у 102 - до 5 хв; у 103 - від 15 до 10 хв), виключити на 100% зайнятість ліній оперативних служб та на 45% скоротити кількість помилкових викликів», – інформує пресслужба облради.
Крім того єдина служба дозволить на 70% скоротити переговори по рації, адже передача всіх даних відбувається за допомогою електронної системи. На карті міста відображаються всі екіпажі, які контролюються по супутниковим координатам. А система самостійно прокладає оптимальний шлях руху до постраждалого чи хворого з урахуванням заторів.
«У Європі безкоштовний номер 112 відомий кожному. Центр служби екстреної допомоги координує дії поліції, пожежної охорони, швидкої медичної допомоги, аварійної газової служби, рятувальних служб. І опинившись в кризовій ситуації, людині не треба визначатися, кому дзвонити, досить набрати 112. Американський аналог – 911. В Україні розмови про впровадження цієї служби ведуться останні 13 років і Житомирщина, за підтримки заступника Міністра внутрішніх справ України Антона Геращенка, може стати пілотним регіоном України, де вона нарешті запрацює», – зазначив голова облради Володимир Федоренко.
Учасники зустрічі домовились створити робочу групу за участю профільних структур задля вивчення можливості запуску служби 112 в області.
Варто зазначити, що в Житомирі вже 6 років працює міська диспетчерська служба КП «Міський інформаційний центр», куди житомиряни можуть цілодобово звертатись за номером 15-80 або 481-481.
Фото: облрада
яка презентація така і програма, певно. представляючи програмний комплекс, навіть не потрудилися зробити це українською.