Після першого ремонту асфальт дав тріщини, на інших ділянках утворилися горби, інформує "Суспільне".
"Технічним наглядом були призупинені всі роботи, вказано на недоліки, зазначені, які саме і в які терміни їх потрібно усунути. Тому зараз ці недоліки усувають. Після того, як вони будуть усунуті, технічний нагляд ще раз обстежить. На сьогоднішній день там відфрезеровано близько двох тисяч квадратних метрів асфальтобетонного покриття і всі недоліки будуть усунуті за рахунок підрядної організації", – розповіла директорка обласного департаменту регіонального розвитку Інна Хоменко.
Вартість робіт складає 30 мільйонів гривень. Міській влада Новограда-Волинського каже, що жодного впливу на хід ремонту не мають, адже замовник – обласна адміністрація. Єдине, що можуть зробити – описати недоліки та передати їх до Житомира.
"Це виникло через те, що з їх слів, в асфальтоукладнику вийшла з ладу віброплита – пішов збій підігріву і через це утворилась пористість. Каналізаційні люки були підняті не на рівень і також після укладення другого шару асфальтобетонного покриття виявлено пористість асфальту і були на ньому видно стики", – розповів начальник управління житлово-комунального господарства Новоград-Волинської міської ради Олександр Богданчук.
Експерт у сфері транспорту Дмитро Ткачук каже, що латання нового асфальту шматками – це не капітальний ремонт.
"Теоретично зараз можна проводити певні роботи, але це вже має бути асфальт зовсім іншого типу, це вже має бути асфальт із пластифікаторами із домішками, в чому я дуже сумніваюсь, що хтось використовує такі матеріали, бо вони на 20-30 відсотків дорожчі. Латані штани ніколи новими не будуть – це вже усування наслідків, скоріш такий компромісний узгоджений варіант, як вийти з цієї ситуації, в якій опинилися. Точно це не є оптимальним і задовільним підходом до виконання робіт", – розповів Ткачук.
Нагадаємо, подібна ситуація склалася в Житомирі на вулиці Київській. Підрядник провів ремонт раніше встановлених термінів, однак, на деяких ділянках дороги роботи виконані неякісно.