Про це у коментарі сайту Укрінформ повідомив директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру Василь Кравчук.
«Ми провели опитування серед жителів Житомирщини, аби з’ясувати, із чим у них асоціюється наша область. Більшість людей відповідали, що це щастя. Таким чином у нас з’явився логотип, на якому вказано «Житомирщина. Щастя тут!». Його елементом також є літери ZT, адже так нашу область ідентифікують іноземці», – пояснив Кравчук.
За його словами, вже виготовлена перша пробна партія сувенірною продукції з логотипом області. Це – футболки, чашки та значки. У планах також виготовлення тематичних браслетів.
Як повідомляв «Журнал Житомира», за підсумками минулого року Житомирщина піднялася на четверте місце серед областей України за кількістю внутрішніх туристів.
ФОТО: Укрінформ