22 грудня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Кримінал
  • Шахрай допоміг зареєструвати мобільний застосунок банку на новій платформі – і жінка втратила 22 тисячі гривень

Шахрай допоміг зареєструвати мобільний застосунок банку на новій платформі – і жінка втратила 22 тисячі гривень

  • Фото: Ілюстративне
  • 3 жовтня, 2024 19:21

Житомирянка після телефонної розмови з працівником «служби безпеки банку» та виконання його інструкцій втратила свої заощадження.

Про це повідомляє пресслужба поліції.

Жінка розповіла, що незнайомець повідомив, про перехід мобільного застосунку банку на нову платформу. Тож для подальшого користування ним клієнтці необхідно було пройти процедуру авторизації. Жінка виконувала всі інструкції співрозмовника, вводила та називала коди, які їй надходили. Лише по завершенню розмови вона виявила, що її банківський рахунок спустошено. Надмірна довірливість вартувала потерпілій 22 тисячі гривень.

Нині слідчі Житомирського райуправління поліції встановлюють причетних до вчинення правопорушення у межах кримінального провадження, відкритого за ст. 190 (Шахрайство) КК України.

Водночас правоохоронці закликають громадян бути більш обачними у спілкуванні з незнайомцями:

  • ніколи не виконуйте телефонних вказівок сторонніх осіб (особливо якщо йдеться про будь-які фінансові операції);
  • нікому не розголошуйте свої особисті дані та коди доступів до рахунків, які приходять у смс-повідомленнях;
  • отримавши дзвінок про негаразди з банківськими рахунками, змінами налаштувань, тощо – завершіть розмову та особисто зателефонуйте на гарячу лінію фінансової установи, попросивши роз’яснення. Або ж завітайте в одне з відділень та розв’яжіть там усі виниклі питання.
Поділитись

Новини по темі: