«Перекажіть кошти на безпечний рахунок…» – поліція радить не довіряти незнайомцям, які телефонують «з банку». 24 червня подібний дзвінок отримала жителька м. Бердичева. Незнайомець назвався працівником служби безпеки фінансової установи. Жінка виконала його вказівки, після чого втратила заощадження. Зрозумівши, що стала жертвою шахрайства, звернулася до поліції.
Про це 25 червня інформує Бердичівський районний відділ поліції.
"За словами 23-річної заявниці, співрозмовник повідомив, що її конфіденційні дані нібито потрапили до сторонніх осіб. Для збереження коштів він порадив переказати їх на інший, так званий безпечний рахунок. Стурбована жінка дотрималася інструкцій і втратила понад 22,5 тисячі гривень", - йдеться в повідомленні.
Поліцейські розпочали кримінальне провадження за ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України та встановлюють осіб, причетних до злочину.
Правоохоронці застерігають:
- пам’ятайте, що співробітники банків не телефонують із подібними вимогами та не просять переказувати кошти;
- у разі підозрілого дзвінка негайно завершіть розмову та зверніться на гарячу лінію банку;
- нікому не повідомляйте персональні дані, паролі, коди з SMS або реквізити банківських карток;
- не переказуйте кошти на невідомі рахунки, під якими б приводами вас не переконували це зробити («для захисту», «випуску нової картки», «уникнення штрафів» тощо).
Розкажіть про такі шахрайські схеми своїм близьким, особливо літнім родичам, сусідам і знайомим, аби застерегти від необачних дій.