18 листопада, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Інтернет
  • У пошуках цільової аудиторії: платформа ефективного маркетингу

У пошуках цільової аудиторії: платформа ефективного маркетингу

  • 28 грудня, 2023 17:03

Наявність успішної присутності в інтернет-просторі є обов'язковою умовою успіху та продажів будь-якого бізнесу. Від цього параметру залежить розвиток компанії, ефективність команди та кінцевий результат. Натомість компанії не завжди комплексно та відповідально підходять до цього питання. Аби таких помилок не траплялося на допомогу приходить  платформа Fusify.io з ефективними інструментами маркетингу. Зокрема  серед рішень, які вона пропонує, важливою є платформа управління даними Fusify DMP, яку використовують рекламодавці та маркетингові агенції.

Маркетингова ефективність

Якщо коротко, то рекламні кампанії залежать не тільки від традиційних вже фішок масового контенту. Тут можна провести аналогію зі святковим столом з вишуканими делікатесами, які пропонуються з усіх сторін відвідувачу, клієнту, покупцю. Проте вся сіль у тому, що ці столи є лише гарною картинкою, яка вже давно не провокує вау-ефект, через схожість з іншими. Навіть невиправдано великі рекламні бюджети не рятують патову ситуацію. А ось пошук рентабельності та ефективності здійснюється широким функціоналом Fusify DMP. 

Що входить в це поняття:

  • збір,
  • комбінування, використання,
  • аналізування ефективності застосування користувацьких сегментів.

Таким чином ефективність рекламних кампаній підвищується завдяки можливостям платформи управління даними.

Функціонал Fusify DMP

Акцент полягає в зборі даних про користувачів з різних джерел.

У цей процес входять:

  • дані рекламодавців,
  • сторонні дані постачальників,
  • залучення даних з рекламних платформ.

Платформа дає повну картину про користувача, об'єднавши всі зібрані дані в єдиний набір. Ця картина є основою для створення концептів, стратегій та вибору інструментів.

Завдяки різноманітним інструментіам платформа досліджує дані наступними шляхами:

  • аналізування,
  • прорахунок звітів,
  • створення панелі даних.

Лише після того, як будуть зібрані всі дані про користувачів, можна буде оцінити, наскільки ефективними були рекламні кампанії.

Переваги використання Fusify DMP

Ряд очевидних переваг дає рекламодавцям:

  • по-перше підвищення ефективності маркетингової кампанії. Методом більш точного направлення таргетингу реклами на свою цільову нішу аудиторії;
  • по-друге - зменшення витрат на пусті та неефективні кампанії;
  • по-третє - ліпше розуміння цільової аудиторії, адже представлена повне розуміння про користувачів та яка їх цікавить реклама;
  • по-четверте - створення релевантних рекламних повідомлень;
  • по-п’яте - прийняття рішень буде програмуватись на успішність.
Поділитись

Новини по темі: