Маєте власну кав’ярню, але відвідувачів недостатньо? Причини цього можуть бути різними. Але вирішити проблему вийде тільки після того, як вони будуть визначені. Допоможе у цьому автоматизація кав’ярні.
Від каси у робочій залі до здачі звітності
Система обліку для кав’ярні – це софт для персоналу, що працює з клієнтами, і веб-додатку у хмарі, у якому ведуться облік, аналітика. Перший потрібен для роботи офіціанта, працівника бару, тоді як другим користуються власник і управлінці. Це сприяє ефективній організації різних процесів у закладі та контролю навіть знаходячись у іншому куточку світу.
Робоче місце офіціанта, баристи, продавця
Навіть якщо ваш заклад оформлений у ретро стилі, важливо, щоб торговельне обладнання відповідало сучасним вимогам. Компактні планшети-термінали з встановленою програмою Chameleon POS-touch – найкраще рішення для якісного обслуговування відвідувачів, підвищення їх лояльності.
Склад
Завдяки програмі обліку для кав’ярні ви завжди будете в курсі наявності необхідних позицій. Для того, щоб провести інвентаризацію, не потрібно буде зачиняти двері. Менеджер у вільну хвилину може переглянути залишки по наявним позиціям, щоб розуміти, що треба замовити.
Бухгалтерія
Завдяки інтеграції сервісу 1С з софтом, інформація про замовлені продукти, продані товари, розрахунки з постачальниками і гостями в авторежимі вивантажується у програму бухобліку. Тут проводиться подальша обробка та готується звітність.
Які переваги для власника дає Pos система для кав’ярні CHM software
Облік здійснюється навіть у моменти відсутності інтернету. Усі функції програми залишаються доступними. Отже обслуговування відвідувачів у торговій залі не зупиняється і до каси продовжують поступати кошти.
Введена касиром інформація у такому разі записується локально. Після відновлення зв’язку вона буде в авторежимі передана до системи обліку. Програма не дасть вам втратити клієнтів через погану мережу.
Система працює майже з усіма видами торгового обладнання. До неї можна підключити усе, що потрібно для швидкого і комфортного обслуговування відвідувачів:
- сканери;
- принтери;
- грошові скриньки;
- платіжні термінали;
- індикатори клієнта.
Уся інформація, внесена до програми для обліку кав’ярні, зберігається у безпеці. Вона не потребує витрат на придбання ліцензії, бо працює на LINUX і промисловій СУБД PostgreSQL. Власнику не доведеться платити або переживати щодо проблем з легальністю та безпечним використанням програми.
Сервісна служба компанії CHM software надає супровід, консультації клієнтам щодо роботи обладнання та програм. За потреби вони виїжджають до кав’ярні.
Кабінет для управління, аналітики, проведення контролю
Доступ у режимі 24/7 до фінансових звітів можливий через веб-додаток. Це дозволяє проводити контроль роботи закладу з будь-якого куточку світу і у зручний час доби. Завдяки звітам у режимі реального часу власник може відстежувати дії персоналу.
Паралельно з обслуговуванням відвідувачів можна проводити інвентаризацію складу, переоцінку, переміщення та повернення товару, не закриваючи заклад. Можна також працювати із замовленнями та прогнозувати закупівлі.
Програма обліку кав’ярні дозволяє обмінюватись даними онлайн. Це позбавляє заклад від паперових документів, звітів. Завдяки внутрішньому чату налагоджується комунікація між менеджером та обслуговуючим персоналом. Адже миттєві повідомлення дозволяють оперативно вирішувати поточні питання.