23 квітня, 2025
Ми в соцмережах

Як вибрати пластик для рекламних матеріалів

  • 22 квітня, 2025 19:07

Для виготовлення рекламної продукції застосовують найрізноманітніші матеріали, але у переважній більшості це полімерні листи та полімерні матеріали для друку, їх використання дозволяє значно покращити зовнішній вигляд вивіски, технічні властивості.

Одна з найважливіших проблем - це правильний вибір матеріалів. Наприклад, одну і ту ж роботу можна зробити з оргскла або прозорого полістиролу, монолітного полікарбонату або поліетилентерефталату, на банерній тканині або на спіненому ПВХ з ПВХ самоклеючою плівкою і т.д. Але одразу виникає багато запитань. Дуже важливо під час виготовлення зовнішньої реклами вибрати правильний матеріал. На plastics.ua представлені різні види пластиків для цих цілей. Найголовніше зрозуміти, який із матеріалів підійде для конкретної роботи найкраще, та правильно його вибрати. Але такий вибір потребує чималих знань.

Вибираємо пластик за виглядом конструкції

Будь-яка конструкція, яка підсвічуватиметься зсередини – лайтбокс, сіті-формат, світловий ролерний дисплей – передбачає використання сучасної backlit-плівки («бекліт»). Її перевага в тому, що вона чудово розсіює світло. Вона робить це рівномірно по всій площі матеріалу, завдяки чому зображення виглядає набагато вигідніше, ніж на простому папері або банерному полотні. Бекліт-плівка може бути самоклеючою або без клейкої основи, вологостійкою і т.д.

Для мобайлів (навігаційні конструкції, що звисають зі стелі) зазвичай використовуються пінокартон або спінений ПВХ, легковагий пластик. Друкувати можна на ньому безпосередньо або переносити на нього плівку з малюнком. Такі пластики можна не лише запечатати, а й заламінувати, створити фігурний край та пробити отвори.

ПВХ один із найпоширеніших у рекламі матеріал. Саме з нього створюються хардпостери, стенди, ростові фігури, штендери, промостійкі та вивіски. Цей матеріал дозволяє реалізувати будь-які задуми, зробити повнокольоровий чи прозорий друк. Це недорогий матеріал, а рекламний носій, якщо його правильно використовувати, буде дуже довго.

Чому для реклами вибирають пластик

Такий матеріал обирають за:

  • високу механічну міцність;
  • стійкість до стирання;
  • невелике відносне подовження;
  • водостійкість;
  • стійкість до лугів, кислот, мінеральних олій, розчинів солей тощо;
  • добрі електроізоляційні властивості;
  • стійкість до низьких температур.

Будь-які вироби з цих матеріалів не схильні до корозії та гниття, мають хорошу стійкість до атмосферного впливу не вимагають особливих умов зберігання та прослужать довгі роки. Способи їх обробки різноманітні та прості у виконанні.

Рішення, з якого матеріалу виготовити вивіску, приймається з урахуванням наступних факторів:

  • вплив на матеріал атмосферних явищ - для вивісок, що використовуються всередині приміщення, цей фактор не відіграє жодної ролі, але при зовнішньому розміщенні слід враховувати, як матеріал поводиться при впливі дощу та прямих сонячних променів;
  • вид бізнесу – для одних сфер діяльності підійдуть яскраві вивіски із ПВХ, для інших – суворі металеві таблички. Вивіски з дерева доречні будуть лише тоді, коли вони доповнюють концепцію закладу.
  • місце - при замовленні звертайте увагу на вивіски конкурентів: ваша табличка не повинна загубитися серед них.

Часто для реклами сьогодні використовується оргскло або акрил. Цей матеріал поширений під час виготовлення рекламних конструкцій з підсвічуванням зсередини. Також для цих цілей використовують і більш довговічний та дорогий варіант – полікарбонат. Прозорий ПВХ зараз теж почали використовувати, оскільки за вартістю та міцністю він знаходиться у середньому сегменті.

Поділитись

Новини по темі: