Оцінка ефективності рекламної кампанії дозволяє грамотно витрачати бюджет. При роботі з Google Ads відстежити ефективність дозволяють прості інструменти маркетингу, запропоновані самою системою. Методи оцінки ефективності багато в чому залежать від того, які цілі перед конкретною компанією було поставлено. В одних випадках виникає необхідність перевірки, наскільки створені та публіковані контекстні оголошення стимулюють користувачів до здійснення необхідних дій. Наприклад, реєстрації на сайті, зв'язку з онлайн-консультантом, здійснення покупки та ін. Якщо мета кампанії полягає в спонуканні користувача здійснювати дзвінки в магазин або сервіс, тоді виникає потреба в моніторингу дзвінків. Коли замовлено налаштування контекстної реклами під ключ, без аудиту просто не обійтись.
Щоб зрозуміти, наскільки конкретна рекламна кампанія ефективна, можна скористатися звичайними метриками.
Важливо пам'ятати, що у світі інтернет-маркетингу завжди є місце для експериментів та покращень. Іноді нам потрібно просто спробувати різні стратегії та підходи, щоб знайти той, який підходить саме для нашого продукту чи послуги.
Головна користь від аудиту Google Ads – це можливість подивитися на всю рекламу комплексно та збоку. Це дозволяє виявити взаємозв'язки, які залишаються непоміченими раніше. Наприклад, раніше акцент був зміщений на CTR, а конверсію на сайті зовсім не рахували або в кампаніях були оголошення, які ведуть на сторінки, яких давно не існує.
Залежно від цілей аудиту, це дозволить:
- швидко вирішити ключові проблеми (скоригувати СЯ, актуалізувати посадкові, додати нові мінус-слова тощо)
- підвищити KPI проекту;
- скоротити витрати бюджету;
- доопрацювати usability сайту;
- краще дізнатися про свою цільову аудиторію;
- і навіть поповнити товарну лінійку.
Можна провести перевірку самостійно, а можна замовити аудит рекламної кампанії у професіоналів, причому другий варіант буде ефективнішим. Аналізувати дані із сайту та реклами найкраще на щотижневій основі. За підсумками отриманих даних оптимізується реклама. Це знижує витрати за низько-конверсійними ключовими словами та оголошеннями, і посилює ті напрямки, які дали хорошу конверсію в ліди та продажі.
Відстеження конверсій
Інформація про конверсії сайту - основний орієнтир в оптимізації рекламних кампаній, оскільки вона показує ефективність більш точно, ніж, наприклад, CTR.
Також видно, чи можна використовувати автоматичні стратегії та оптимізатори (для доступу потрібна мінімально необхідна кількість конверсій в акаунті).
Проводити аудит налаштувань рекламної кампанії важливо, можна й потрібно. Головне при цьому бути послідовним, уважним і нічого не проґавити. Саме тому потрібно використовувати чек-лист, який допоможе користувачам завжди бути напоготові, проводити аудит налаштувань пошукових кампаній у Google Рекламі легко та повно, без можливості що-небудь упустити.
Способи підвищення ефективності рекламної кампанії
Їх декілька:
- найбільш широкий обсяг рекламного повідомлення найоптимальніший, оскільки полегшує читання. При виборі необхідно враховувати особливості дизайну сайту;
- вибирати кольори тексту, посилань та тла реклами таким чином, щоб вони добре поєднувалися з сайтом;
- як правило, реклама, розміщена над прокручуванням, виявляється більш ефективною ніж та, яка міститься у прокручуванні;
- реклама, розміщена поряд із засобами навігації та іншим контентом, що привертає увагу, також ефективніша, завдяки тому, що її добре видно.
Дивитися результати конкретної компанії Google Ads на пошуку або в мережах потрібно вже за місяць після запуску. Знайти помилки та зробити висновки про ефективність можна і без допомоги експертів.