Важко знайти настільки ж популярний та ефективний вид поліграфії, як рекламні листівки. Цю друковану продукцію добре знають споживачі, тож охоче беруть до рук. Друк листівок не втрачає своєї актуальності, незважаючи на активний розвиток інтернет-реклами. Передача інформації із рук у руки, спілкування із промоутером – це завжди можливість для бренду отримати зворотний зв’язок від своєї потенційної аудиторії. У яких сферах рекламні листівки сьогодні мають найбільший попит?
Способи застосування листівок
Рекламні листівки є ефективним інструментом маркетингу. Вони допомагають популяризувати бренд, поширити інформацію про продукт чи послугу серед клієнтів. Листівки відрізняються своєю універсальністю, адже дозволяють застосовувати на практиці чимало способів розповсюдження.
Роздача в точках продажу
Розповсюдження листівок в супермаркеті або ТРЦ – завжди ефективне рішення. Для найбільшої результативності варто проаналізувати пік активності покупців у різні години та дні тижня і наймати промоутерів безпосередньо за таким графіком.
Розміщення в поштових скриньках
Рекламні листівки можна надсилати поштою у конвертах чи вкладати безпосередньо до поштових скриньок потенційних клієнтів. Найкраще працює поліграфія із акційними пропозиціями чи промокодами.
Роздача на вулиці
Промоутери можуть роздавати рекламні листівки біля входу до метро, на зупинках наземного громадського транспорту. Листівки мають великий відгук, якщо вручаються безпосередньо поруч із точкою продажу – магазином, аптекою, салоном краси тощо.
Важливо мати на увазі, що розповсюдження листівок на вулиці може бути заборонене у вашому регіоні. Перш ніж організовувати масовану промо-кампанію, переконайтеся, що ви не порушуєте місцевих постанов.
Розкладання в місцях з великим потоком людей
У цьому випадку не обов’язково наймати групу промоутерів на цілий робочий день. Достатньо подбати, аби працівник оновлював стенди чи вітрини, де постійно повинна бути рекламна поліграфія. Розкладати листівки можна в кінотеатрах, магазинах, офісах, на заправках. Важливо обрати місця, де дозволено залишати рекламні матеріали.
Головні переваги рекламних листівок
- Недорогий вид реклами. Друк листівок можуть дозволити собі маленькі компанії, інтернет-магазини, приватні підприємці.
- Взаємодія з широкою аудиторією. Рекламки можна розсилати поштою, вручати на вулицях, розміщувати в бізнес-центрах.
- Робота з цільовою аудиторією. Завдяки рекламним листівкам маркетологи чітко можуть сформувати портрет потенційного клієнта – вручати поліграфію можна вибірково людям певного віку, статі, рівня заробітку.
- Великий обсяг інформації. Листівки дозволяють детально розповісти про продукти та послуги. Вони можуть містити інфографіку, фото, перелік товарів, графік роботи та іншу корисну інформацію для клієнтів.
На сайті типографії xprint.com.ua ви можете замовити оперативний друк рекламної поліграфії різних форматів – обирайте листівки з оптимальними параметрами та прийнятною ціною.