Контекстні рекламні оголошення Google Ads - прекрасний інструмент від компанії Google, призначений для показу рекламних оголошень, кінцевою метою якого є просування товарів і послуг компанії, що продаються. Основна мета контекстної реклами Гугл - ніби передбачати бажання користувача і виводити в перші рядки видачі пошукових запитів необхідні йому товари і послуги. Такі оголошення позначаються значком "Реклама".
Що краще, самостійне налаштування контекстної реклами чи замовлення у професіоналів?
Самостійне налаштування контекстної реклами може викликати низку певних труднощів у непідготовленого користувача, що в кінцевому підсумку призведе до створення малоефективної рекламної кампанії. Основною складністю в цьому разі є грамотне складання семантичного ядра, тобто пошукових слів і фраз, запит яких призведе до відображення у видачі потрібних оголошень. Якщо ж ідеться про спеціалізований товар, на який попит досить низький, оскільки люди ще практично нічого не знають про нього, то складання ядра запитів - зовсім не тривіальне завдання. Оскільки прямі входження не принесуть користі, тому що користувачі просто не будуть вводити їх під час створення своїх запитів.
Найдоцільніший вихід із подібних ситуацій — замовити контекстну рекламу у спеціалізованого агентства, що володіє достатнім досвідом запуску успішних рекламних акцій. Фахівці агентства налаштують семантичне ядро, оптимізують його під більшість запитів і гарантовано виведуть оголошення кампанії в топ видачі. У разі маловідомих товарів і послуг - складуть ядро таким чином, що воно складатиметься з близьких за змістом слів, які забезпечать показ необхідних рекламних оголошень, а, отже, просування потрібного товару або послуги.
Якщо ж Ви бажаєте самостійно розібратися в налаштуванні рекламних оголошень, Ви зможете суттєво зекономити, оскільки ведення рекламної кампанії обходиться нині, як мінімум, у $150-200 щомісячно. Наприклад, Ви можете скористатися покроковим керівництвом з налаштування Google Ads на цьому сайті.
Переваги контекстної реклами
Покази рекламних оголошень для рекламодавця безкоштовні. Оплата здійснюється після здійснення користувачем дії, в даному випадку, здійсненню переходу за посиланням. Такий підхід компанії дає змогу істотно економити кошти на рекламну кампанію. Крім цього, замовлення контекстної реклами Google дає такі переваги:
- Оголошення знаходяться завжди на перших рядках пошукової видачі;
- Швидке просування товарів і послуг, що продаються;
- Таргетована реклама. Покази можна налаштувати в певному регіоні, області, місті та навіть районі населеного пункту;
- Впізнаваність бренду Вашої компанії.