Особливо, це зрозуміють прихильниці косметики, які можуть годинами обирати блиск для губ. Тож, якщо питання працевлаштування для вас надто болюче, чому б не відкрити свій інтернет-магазин косметики? Для цього не потрібно мати спеціальної освіти, просто любов до своєї справи та велике бажання. Тим більше це зовсім не складно.
Етапи створення інтернет-магазину:
- Обрати тип косметики, яка буде продаватися у вашому магазині.
- Косметика мас-маркету. Склад: 100% нафтохімії. Бренди: Avon, Oriflame, Lirene, Чорний жемчуг
- Косметика midl-маркету. Склад: 20-30% натуральних компонентів. Бренди: Revlon, L’Oréal, Pupa і т.д.
- Косметика преміум-класу. Склад: 80% натуральних компонентів. Бренди: Lancôme, Lamer, Dior, Clarins.
- Косметика для професійних візажистів. Склад: 80-90% натуральних компонентів. Бренди: MAC, Kiko, Make-up atelier, Becca, Tom Ford, Lime Crime.
- Знайти надійного постачальника гуртової продукції, читати відгуки на сайті постачальника.
- Обрати платформу для розповсюдження товару. В наш час особливої популярності набули інтернет-магазини в соціальних мережах, але, якщо ви надумали створити власний сайт - досвідчений програміст вам в допомогу.
- Звучна назва, яка б приваблювала споживача та дизайн вашої сторінки(якщо це соцмережі) або сайту. На цьому етапі ви можете проявити всю свою творчість та оригінальність.
- Самостійно робити фото продукції, а також свотчі для того щоб покупці розуміли як виглядає косметика на шкірі, а також опис товару.
- Спосіб оплати та доставлення. Нова пошта, Укрпошта, кур’єр найбільш зручні способи доставки товару. Оплата може відбуватися або одразу, або післяплатою (покупець оплачує товар на пошті) або ж на карту. Отже, про базові етапи створення вам відомо, ваш індивідуальний творчий підхід довершить розпочату справу.
Яна Савіцька