25 квітня, 2024
Ми в соцмережах

Як Китай готується вирватися в лідери

  • 28 листопада, 2018 19:07
Китай - це величезна країна, яка має відмінні перспективи на лідерство в різних сферах промисловості. Як приклад візьмемо автопром. Не виходячи навіть на зовнішній ринок, місцеві виробники можуть добитися відмінних результатів. Пояснюється це великою кількістю людей, які зацікавлені в придбанні машини. За обсягом внутрішніх продажів КНР випереджає навіть США.

Спеціаліст Ден Сяосю впевнений в лідерстві КНР в сфері виробництва електрокарів. Він наводить кілька аргументів, з якими ми зараз познайомимося.
 

Рідкоземельні метали


Практично протягом півтора десятка років Китай став монополістом на цьому ринку. Рідкоземельні метали є головною сировину, коли мова йде про виготовлення батарей для електрокарів. Ті ж Сполучені Штати сьогодні залежать від КНР, коли мова заходить про постачання такої сировини.

Послабити таку залежність можна завдяки спільному проекту з Австралією. Однак сьогодні не можна з повною впевненістю стверджувати, що подібна ініціатива дасть необхідний результат. Якщо говорити про сьогоднішній день, то більшу частину рідкоземельних металів продає саме КНР.
 

Другий вагомий аргумент


Сьогодні Китай можна назвати лідером в області поширення електрокарів. Пояснити такий стан речей можна державною політикою. Випуск електрокарів вважається «розвивається стратегічною галуззю». З 2010-го в КНР робиться все, щоб стимулювати зростання продажів електрокарів. Місцеві виробники отримують величезні субсидії, покупцям дозволяють не платити податок 10%.

Намагаються і регіональні влади, вони пропонують певні преференції громадянам, які придбали електрокари. Наприклад, для таких людей зменшують або ж скасовують реєстраційний збір. Зарядними станціями на території країни можна користуватися безкоштовно, в деякі дні можна навіть вибратися на машині в центр міста. Чисті ТЗ можуть їздити по тим смугах, які виділили для громадського транспорту.

Які ж результати дала подібна політика? У позаминулому році обсяг субсидій не перевищив $ 4,5 млрд, при цьому в КНР випустили і продали понад півмільйона електрокарів! Субсидії кілька урізали в 2017-м, що стало причиною невеликого спаду. Після ситуація стабілізувалася, в кінці року був зафіксований такий результат: 800 тис. Проданих авто! За підсумками поточного року в світі можуть продати близько 2 млн таких машин, а частка КНР складе як мінімум половину.
Теги:
Поділитись

Новини по темі: