28 грудня, 2024
Ми в соцмережах

Особливості використання та переваги контекстної реклами

  • 18 грудня, 2019 22:36
Одним із найефективніших видів маркетингу є контекстна реклама в Україні. Вона представляє собою показ повідомлення під час використання пошукової системи або соціальної мережі. Такий вид реклами націлений на конкретну аудиторію, яка зацікавлена в певній темі, що й робить контекстну рекламу такою ефективною. Ще однією перевагою такої реклами є швидкість дії, оскільки контекстна реклама починає приносити перші плоди з моменту появи в мережі.

Однією з найкращих агенцій інтернет-маркетингу в Україні є організація під назвою UAA. Висококваліфікована команда працівників здійснює індивідуальний підхід до кожного клієнта, завдяки чому кінцевий результат співпраці завжди задовільний. Компанія орієнтується на реальні цифри, саме тому клієнт отримує якісний та високоефективній результат. Окремою перевагою є доступність цін на послуги. На офіційному сайті представника кожен бажаючий має можливість проконсультуватись з співробітником компанії. Також можна подивитись готові кейси агенції, що дасть змогу запевнитись у високій якості обслуговування.
 

Контекстна реклама може бути кількох видів:

  1. 1.  Тематична. Такий варіант висвітлює певну пропозицію на інтернет-сторінці під час здійснення пошуку користувачем. Це Партнерський рекламний продукт, який має вигляд додаткової інформації про запит, заданий користувачем. Навіть у тому випадку, коли користувач не виконує запит певної інформації, вона з’являється в колі його інтересів;
  2. 2.  Пошукова. Це відповіді, які з’являються у пошукових системах під час здійснення певного запиту. Така реклама може бути розміщена на сайтах, у випадку коли запит відвідувача знайшов повний збіг із ключами рекламного оголошення.
 

Які переваги має контекстна реклама:

  • Збільшення об’єму продажів. Саме це є однією з основних цілей кожного підприємця або ж компанії;
  • Конкретна рекламна акція. Оскільки така реклама має вузьке направлення, вона привертає увагу людей, які зацікавлені саме в ній;
  • Збільшення трафіка. Це надає велику кількість можливостей та переваг кожній компанії;
  • Виведення нового продукту на ринок. Це чудовий спосіб рекламувати новий проект, продукт або ж послугу, оскільки окупається за короткий термін;
  • Збільшення відомостей про бренд. Така перевага надає змогу привернути увагу до своєї продукції зацікавленої в ній аудиторії.
Поділитись

Новини по темі: