З 1 вересня 2023 року оператором газорозподільних мереж у Житомирській області стало ТОВ "Газорозподільні мережі України" в особі Житомирської філії "Газмережі".
Через раптову зміну оператора чимало клієнтів заплатили за доставку газу на старі рахунки "Житомиргазу" і утворилась переплата.
В Житомирській філії "Газмережі" розповіли, що робити в такій ситуації.
Перш за все клієнтам рекомендують підготувати пакет документів і звернутися з ним до найближчого Центру обслуговування клієнтів або надіслати поштою:
- письмову заяву (зразок наведений нижче на картинці, який можна написати "від руки" вдома);
- копію паспорта (1-6 сторінки);
- копію ідентифікаційного коду;
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку);
- копію квитанції на суму переплати.
Фото: "Газмережі"
Адреса для листування поштою: м.Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, 35, 10002, Україна.
"Щоб зекономити час, радимо завчасно дізнатись у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів розмір Вашої переплати", - зазначили в філії "Газмережі".
У разі виникнення додаткових питань, зверніться до Центру обслуговування клієнтів або Контакт-центру за номерами:
- +38 066 300 28 88
- +38 098 300 28 88
- +38 093 300 28 88