З початком опалювального сезону українців все частіше цікавить питання, як і куди потрібно звертатися для оформлення житлової субсидії.
Звернутися до Пенсійного фонду України можна кількома способами:
- найзручнішою для багатьох є опція подання документів через веб-портал електронних послуг, мобільний додаток ПФУ або через Портал Дія;
- кожен може звернутися за призначенням субсидії до будь-якого сервісного центру ПФУ, без прив’язки до місця реєстрації, (https://t.me/ua_lawyer) такий варіант прийнятний для людей, які потребують експертної консультації та допомоги працівників фонду;
- залишилася можливість звернення особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадових осіб ЦНАПів;
- крім того, звернення до Пенсійного фонду України можна направити поштою, як варіант віддаленої форми звернення.
Якщо ви подасте документи у період:
- з 1 жовтня до 30 листопада (включно) – субсидія призначається з початку опалювального періоду,
- починаючи з 1 грудня – з того місяця, в якому відбулось звернення.
Житлова субсидія на оплату комунальних послуг з постачання теплової енергії, постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії для централізованого, автономного та індивідуального опалення розраховується з урахуванням тривалості опалювального сезону з 16 жовтня по 15 квітня включно. Тож фактично перерахунок відбувається з урахуванням цих дат, адже в цей проміжок є послуга опалення.
Раніше ЖЖ повідомляв, що Українці, які опалюють своє житло дровами та вугіллям, отримають додаткову грошову виплату.