За 12 місяців 2022 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) АТ "Житомиргаз" виконала 23 181 заявку від споживачів природного газу Житомира та Житомирської області. Левова частка викликів на телефонний номер "104" надійшла від жителів обласного центру.
Найчастіше виклики від населення відбуваються через запах газу у помешканнях. Влітку – через самовільне втручання в роботу газових приладів, їх "некоректний" ремонт, що може спричинити аварійну ситуацію. З початком опалювального періоду, коли вмикаються газові побутові опалювальні прилади, кількість заявок про запах газу у приміщенні суттєво збільшується.
Найбільше викликів на номер "104" у 2022 році опрацьовано фахівцями Житомирського відділення АТ "Житомиргаз" – це 5 112 телефонних дзвінків на номер “104”.
В середньому, бригада аварійно-диспетчерської служби АТ "Житомиргаз", лише Житомирського відділення, опрацьовує близько 15 викликів за добу. Запах «газу» поблизу фасадів приміщень багатоквартирних та приватних будинків, характерний запах у помешканнях та квартирах також свідчить про витоки газу через відсутнє належне технічне обслуговування мереж.
«Відсутність регулярного технічного обслуговування газових мереж – основна причина більшої частини викликів. Послугою, на жаль, нехтують балансоутримувачі багатоквартирних будинків. А мова йде про безпеку споживачів, про яку, зобов’язані подбати власники чи балансоутримувачі», - коментує ситуацію начальник центрального диспетчерського управління В’ячеслав Тарасов.
В цілому по АТ "Житомиргаз" організовано цілодобове чергування 26-ти аварійно-диспетчерських бригад. Всі аварійні служби укомплектовані аварійно-ремонтними машинами та матеріально – технічними засобами для швидкого реагування та ліквідації аварійних ситуацій.
Пресслужба АТ "Житомиргаз"