23 грудня, 2024
Ми в соцмережах

«Житомиргаз» оголосив флешмоб у соціальних мережах

  • 26 лютого, 2019 15:59

Газорозподільна організація закликає споживачів допомогти своїм найріднішим та передати показання лічильника з 1 по 5 березня, долучившись до флешмобу «Допоможи бабусі».

«Мінімум часу в черзі – більше приємного спілкування із дітьми та онуками. Нехай наші бабусі, дідусі, тітонки пишаються нами, що в них є поміч і підтримка, порадіють, що їм не доведеться діставатися Центру обслуговування клієнтів, щоб передати п’ять цифр. Тим паче, що вже не один рік поспіль існують дистанційні способи передачі цих даних», - зазначає фахівець із зв’язків з громадськістю ПАТ «Житомиргаз» Катерина Чумак.

Статистика говорить, що найвідповідальніші споживачі Житомирщини – люди поважного віку. Зазвичай вони найбільше переживають, аби показники їх лічильника були передані коректно і вчасно. Саме тому вони звертаються до Центрів обслуговування клієнтів в період з 1 по 5 числа щомісяця і вистоюють в довгих чергах з метою передати заповітні п’ять цифр. Проте, передати показання лічильника можна і швидше, і простіше, до того ж не виходячи з дому.

Віднедавна запрацював новий сервіс «Viber-bot», який дозволяє передавати показання лічильника декількох особових рахунків. І якщо людям поважного віку може бути непросто розібратися із даним ноу-хау, то для сучасного користувача ґаджетів – простіше простого. Варто лише зісканувати QR-код і система автоматично відправить у діалог із «Viber-ботом» у відповідному додатку.

 

Долучайтеся до флеш-мобу, поширюючи інформацію серед знайомих з хештегом #допоможибабусі і нехай наші старенькі нами пишаються!

Як дистанційно передати показання лічильника іншим методом шукайте на сайті  zt.104.ua

 


Поділитись

Новини по темі: