В міській раді пояснюють, що інспектори працюють в центральній частині Житомира, де спостерігається найбільша проблема з паркуванням.
Як працюють інспектори?
У разі виявлення порушень, здійснюється фотофіксація транспортного засобу, припаркованого з порушенням на спеціальний прилад.
Також в інспекторів є портативний принтер, із якого одразу друкують повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності та залишають його на лобовому склі автівки.
На повідомленні про адміністративне стягнення є QR-код, перейшовши за яким кожен може дізнатися про подробиці порушення та як оплатити штраф. Так, при введенні номерного знаку можна перевірити чи є порушення, а щоб переглянути доказову базу необхідно ввести серію і номер повідомлення.
Фото: ЖМР
Інспектори з паркування контролюють дотримання правил дорожнього руху, в частині зупинки і стоянки. Відповідальність за порушення передбачено ч. 1, 3, ст. 122 КУпАП (штрафні санкції: 340 – 680 грн).
Згідно із Кодексом України про адміністративні правопорушення, у водія є пільга щодо сплати 50% штрафу. Якщо 50% штрафу буде оплачено протягом 10 днів від дати вчинення правопорушення, то постанова вважатиметься виконаною.
9 червня станом на 16:00 інспекторами зафіксовано 54 порушення.
Передісторія
1 червня на вулицях Житомира розпочали працювати інспектори з паркування. У перший день роботи інспектори виявили 440 порушень.
Виконавчий комітет міської ради уповноважив інспекторів з паркування розглядати справи про адміністративні порушення.
На сайті Житомирської міської ради опублікували перелік з 14 земельних ділянок, де планують створити платні парковки.