26 квітня, 2024
Ми в соцмережах

«Укрзалізниця» запустила продаж квитків у Viber і Telegram

  • 12 січня, 2021 16:26
«Укрзалізниця» запустила чат-ботів з продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram. Окрім можливості купити квиток, боти мають низку інших функцій.

Як повідомила пресслужба Міністерства інфраструктури України, наразі через ботів у Viber і Telegram можна купити квитки лише на швидкісні потяги «Інтерсіті+».

Також чат-боти «Укрзалізниці» у Viber і Telegram мають такі функції:
 
  • замовлення харчування під час поїздки;
  • відображення розкладу руху (наразі лише відображаються потяги «Інтерсіті+»;
  • повернення придбаних квитків;
  • інформування про прибуття або запізнення потяга;
  • номер колії тощо.

Чат-боти «Укрзалізниці» спілкуються трьома мовами: українською, англійською та російською.

Оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу, тобто без переспрямування на інші сайти. Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями: 

Viber

Telegram


Поділитись

Новини по темі: