Державне агентство автомобільних доріг України не влаштовують як низькі темпи, так і якість виконуваних робіт.
Згідно з контрактом, китайський підрядник повинен був реконструювати 22 км дороги з цементобетонним покриттям до червня 2020 року, але цього не сталося. Станом на жовтень виконано лише 49,17% робіт. З них більша частина містить серйозні зауваження щодо якості виконання.
"Серед конкретних прикладів робочого браку – руйнування цементобетонного покриття на ділянці. За висновками компанії технагляду "IRD ENGINEERING S.R.L.", руйнування виникли внаслідок недотримання підрядником методології проведення будівельних робіт. Технагляд виявив також інші порушення, які стосуються влаштування асфальтобетонного покриття, зведення штучних споруд", – інформує "Укравтодор".
Нагадаємо, "Укравтодор" і Sinohydro Corporation Limited у 2017 році підписали контракт на виконання робіт з реконструкції 22 км північного об'їзду міста Житомира. Фінансування проекту здійснюється за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку, а також Європейського інвестиційного банку. Вартість робіт - понад 42 млн євро.
Після реконструкції дорога матиме чотири смуги руху з проїзною частиною 2х7,5м. Також проект передбачає будівництво та реконструкцію 4 транспортних розв'язок в різних рівнях, реконструкцію 3 існуючих шляхопроводів через залізницю, реконструкцію існуючого мосту через річку Кам'янка, будівництво 2 пішохідних мостів, облаштування освітлення і сучасних засобів по забезпеченню безпеки руху.