Трансформація центрального майдану Житомира, а точніше як кажуть організатори ПАРКування, відбудеться 21-22 вересня.
"В рамках Європейського тижня мобільності в тестовому режимі буде створено людський простір замість асфальту, а велике транспортне кільце реорганізовано в нормальну транспортну розв’язку. Як? Нова схема руху буде облаштована за допомогою розмітки і дорожніх стовпчиків, а вивільнений простір заповнений об’єктами для активного дозвілля мешканців та озеленення території", - пояснюють організатори.
На Соборному майдані планують організувати декілька зон відпочинку для житомирян:
- активний відпочинок (йога, танці, вуличний спорт);
- дитяча зона;
- фудкорт;
- відпочинкова зона;
- освітній майданчик;
- культурний простір (музиканти, вуличний театр).
Нагадаємо, весною 2019 року у Житомирі відбувся всеукраїнський містобудівний конкурс на кращу концепцію реконструкції центральних майданів міста - Соборний та Перемоги. Переможцем стала проектна пропозиція ЛКП "Інститут просторового розвитку". Проектом пропонується зменшити автомобільне кільце на Соборній площі, а вільні зони перетворити на локації для відпочинку. У рамках Європейського тижня мобільності саме цей проект планують протестувати.
Напрямки думок дуже похвальні. Те асфальтове поле в центрі міста нікому не потрібне. Однак половина площі ніяк не використовувалась, бо була всередині кільця або являла собою буферну зону з парковкою. Центр міста має бути найбільш пішоходним і зв'язним. Дуже круто, що щось почали робити останніми роками. <br /><br /> Але те, як це все робиться, викликає в мене збентеження. Виникають фрази "некомпетентність", "відмив коштів", "погана організація", "премія за квадратні метри закатаних територій", "службова недбалість" <br /><br /> Є проект реконструкції площі. Начебто планували роботи в наступному році. Зараз асфальт на площі в задовільному стані. Вибоїн я не помічав, покриття ніяк не утруднює проїзд. В той же час потратили гарну суму грошей (цікаво, чиїх?) на те, щоб оновити асфальт. Який за рік-два здеруть повністю і замінять на плитку і газон. Яка причина таких дій? Якщо неочікувано з'явився зайвий асфальт, можна було оновити покриття в провулках чи сусідніх вулицях. Там на 2-3 квартали має вистачити. Чи заасфальтувати якісь із провулків без покриття. <br /><br /> Далі. Закатали таки площу. Добре, а де розмітка??? Є кілька куцих знаків про те, що попереду кільце, а далі розбирайтесь самі. Хто виживе, молодець. Скільки там смуг, де вони починаються, де закінчуються, з якої куди можна їхати. Вони там що, геть подуріли? Я, перший раз виїхавши на новий асфальт, мало в ДТП не потрапив, бо водій, рухаючись зліва від мене поїхав прямо (на з'їзд у вулицю), а я продовжував рухатись по кільцю, при чому із лівим поворотником. І дививсь, чи мене пропускають ті, хто в'їжджають на кільце. <br /><br /> Поясніть, в чому причина такого дилетантського процесу?
по цьому "Є проект реконструкції площі. Начебто планували роботи в наступному році". <br /><br /> Дати немає, це довготривалий проєкт, реалізація якого може затягнутись на років 5. центральний майдан міста був у жахливому стані, тому не чекаючи реалізації проєкту вперше за років 20 на Соборному поклали асфальт. це був поточний ремонт.