Комунальні автобуси за рік це:
- 60 робочих місць з офіційним працевлаштуванням та повністю “білою” заробітною платою;
- 2 автобусні маршрути;
- 60 тисяч годин роботи на лінії;
- 1 млн км пробігу.
"Безумовно, є ряд зауважень до роботи, які необхідно виправляти. Багатьох пасажирів дратують розклеєні портрети на вікна чи зомбуючий голос совєцького політбюро з динаміків в салоні. Так, автобусів дійсно мало і вони закривають лише 2 маршрути. Так, для потреб міста потрібно купувати по 17 автобусів кожного року. Але до цього їх взагалі не було і навіть шансу скласти конкуренції газелям не вдавалося. Дійсно, автобуси не є прибутковими, так як виручки не достатньо для повного покриття всіх витрат на утримання і експлуатацію. Але це новий стандарт обслуговування і задана планка на ринку автобусних перевезень міста", - написав в соцмережі Ткачук.
За словами заступника мера, на сьогодні комунальні автобуси надають найкращий рівень обслуговування серед усього громадського транспорту в Житомирі.
Як повідомляв "ЖЖ", 21 квітня 2018 року в Житомирі на Соборній площі відбулася урочиста передача автобусів виробництва Мінського автозаводу. 17 автобусів обійшлися Житомиру в 53,4 млн грн. Нові автобуси з 7 червня 2018 року курсують за маршрутами №53 і №53-А. Спочатку планувалося, що Житомир купить 40 автобусів, однак від закупівлі нової партії місто відмовилося.