Від 40 до 90% реклами сьогодні не працює взагалі – споживач її просто не помічає. Не допомагає навіть агресивний маркетинг із його маніпуляціями, провокаціями та тригерами. Люди давно не вірять, в «чарівний шампунь, від якого волосся росте на 93% краще», не звертають уваги на плакати «замов паркан сьогодні і отримай знижку 10%». Актуальними методами просування стають нестандартні рекламні носії та інструменти, такі як фірмові пакети з логотипом. Які існують оригінальні способи просування бренду, як працює просування через упаковку та як використовувати офлайн рекламу для розкручування?
Чому не працює реклама
Причина відсутності конверсії – інформаційна перевантаженість рекламного поля У XXI столітті трапилася глобальна світова катастрофа. на споживача вивергся вулканічний потік рекламної інформації, що практично не дозволяє вибрати з «дуже хорошого» і «найкращого». А потім бідолаху ще добили рекламники-обманщики. Виявилося, що хвалений миючий засіб не змиває жир з тарілок, порошок не справляється з плямами, заспокійливі таблетки не заспокоюють і т.д. Розчарований споживач став на підсвідомому рівні ігнорувати пряму офлайн рекламу та блокувати набридливу онлайн рекламу.
Але це зовсім не означає, що не залишилося ефективних методів залучення клієнтів. Просто тепер ефективні інші інструменти.
Нестандартні методи просування бренду: фірмові пакети з логотипом
Актуальними стали нестандартні інструменти та методи, які вселяють споживачеві набагато більше довіри:
- Сарафанне радіо. Реклама «з вуст в уста» – це добра порада друга, сусіда, блогера. Причому для просування вам не потрібно будувати свою агентурну мережу та вербувати таємних агентів. З участю добровільних промоутерів чудово справляються ваші клієнти з брендованими пакетами в руках. Вони розповідають оточуючим про те, що у вас найкращий продукт та низькі ціни.
- Відгуки. Люди перед покупкою вивчають відгуки в Інтернеті. А навіщо потрібні пакети із логотипом? Брендовані пакети виконують ту ж саму функцію – демонструють вашим потенційним клієнтам, що людина обирає кросівки цієї фірми та робить покупки у цьому магазині. Замовити такі рекламні пакети в Одесі можна на сайті виробника https://www.mpak.ua/ru/produktsiya-goroda/pakety-odesa/
- Впізнаваність бренду. Головне завдання при просуванні бренду – як слід набриднути, бути на увазі. І тут також приходять на допомогу пакети з логотипом на замовлення. Як фірмові пакети впливають на впізнаваність? Візуальна айдентика бренду на пакетах не сприймається як явна реклама, тому споживач не ігнорує її, а навпаки, добре запам'ятовує. І наступного разу при виборі магазину або товару йде до знайомої вивіски або простягає руку до товару вже відомої торгової марки.

Упаковка – інструмент візуальної комунікації бренду зі споживачем
Упаковка сьогодні – це не просто «коробочка» для зберігання товару, а інструмент комунікації та продажу. Вона привертає увагу споживача, доносить інформацію про товар, розповідає від його якості та транслює посил бренду.
Вплив упаковки на сприйняття бренду:
- ідентифікація, гарантія того, що це не підробка;
- формування візуального образу бренду;
- трансляція цінностей (наприклад, біологічні пакети говорять про те, що бренд піклується про екологію);
- турбота про клієнтів (хороші фірмові пакети з лого створюють враження високої якості продукту та демонструють турботу бренду про своїх клієнтів);
- комунікація та емоційний зв'язок зі споживачем (брендовані пакети можуть викликати приємні спогади, ностальгію, підвищувати довіру, тим самим формуючи лояльність споживача).
Як бачимо, дизайн пакетів з логотипом може безпосередньо впливати на вибір споживача, його ухвалення рішення про покупку, покращувати репутацію бренду.
Де замовити виробництво рекламних пакетів
На сайті виробника упаковки ТМ МПАК можна замовити фірмові пакети для будь-якого бізнесу. Виготовити пакети з логотипом на замовлення можна з поліетилену або біо плівки з крохмалю. Ви можете замовити на заводі виробництво пакетів для магазину, для впакування власної продукції, корпоративних подарунків, пакети для фірмового мерчу або креативну упаковку для розкручування бренду.