17 травня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • Житомирводоканал не проводитиме прийом абонентів з 22 по 26 серпня

Житомирводоканал не проводитиме прийом абонентів з 22 по 26 серпня

  • Фото: ілюстративне
  • 21 серпня, 2022 13:05

«Шановні абоненти, зверніть, будь ласка, увагу на те, що з 22 по 26 серпня прийом громадян на нашому підприємстві проводитись не буде, але ми завжди готові співпрацювати із вами дистанційно!».

Таке повідомлення міститься на сайті Житомирводоканалу.

При виникненні проблем з водопостачанням чи водовідведенням слід зателефонувати за номером 0412 24 08 10.

Якщо ж необхідно вирішити питання іншого характеру, можна зателефонувати до кол-центру: 0 800 752 553 (з 8:00 до 17:00).

Багато послуг можна замовити онлайн через спеціальну форму.

Для передачі показників можна використати наступні сервіси:

  • в особистому кабінеті;
  • за допомогою Viber;
  • за допомогою Telegram;
  • через мобільний додаток Lichylnyk;
  • зателефонувавши на один із номерів: 520-112, 0800-752-553;
  • надіславши SMS повідомлення на один із номерів: 0631081119, 0674115350 у форматі № особового рахунку - показник;
  • залишивши звукове повідомлення на голосовій пошті.
Поділитись

Новини по темі: