«Шановні абоненти, зверніть, будь ласка, увагу на те, що з 22 по 26 серпня прийом громадян на нашому підприємстві проводитись не буде, але ми завжди готові співпрацювати із вами дистанційно!».
Таке повідомлення міститься на сайті Житомирводоканалу.
При виникненні проблем з водопостачанням чи водовідведенням слід зателефонувати за номером 0412 24 08 10.
Якщо ж необхідно вирішити питання іншого характеру, можна зателефонувати до кол-центру: 0 800 752 553 (з 8:00 до 17:00).
Багато послуг можна замовити онлайн через спеціальну форму.
Для передачі показників можна використати наступні сервіси:
- в особистому кабінеті;
- за допомогою Viber;
- за допомогою Telegram;
- через мобільний додаток Lichylnyk;
- зателефонувавши на один із номерів: 520-112, 0800-752-553;
- надіславши SMS повідомлення на один із номерів: 0631081119, 0674115350 у форматі № особового рахунку - показник;
- залишивши звукове повідомлення на голосовій пошті.