2 грудня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • «Житомиртранспорт» припиняє обслуговувати системи оплати проїзду. Куди звертатися з проблемних питань?

«Житомиртранспорт» припиняє обслуговувати системи оплати проїзду. Куди звертатися з проблемних питань?

  • Фото: Житомиртранспорт
  • 10 березня, 2024 11:33

У зв’язку із зміною з 09 березня оператора, що обслуговує електронний квиток в м. Житомирі, відбудеться низка змін у роботі КП “Житомиртранспорт”. А саме:

  • З 09 березня прийом громадян з будь-яких питань за адресою вул. Гагаріна, 24 (офіс КП “Житомиртранспорт” Житомирської міської ради) буде припинено. Видача, заміна пільгових карток не здійснюється; 
  • З 09 березня в роздрібних точках “Аптека Оптових цін” буде припинено продаж та поповнення карток;
  • Поповнення “Транспорт Житомира” онлайн та через термінали самообслуговування на розрахункові рахунки попереднього оператора буде недоступно;
  • Протягом тижня можлива доавторизація дійсних поїздок сплачених банківськими картками у період з 01 березня по 08 березня, за умови якщо на картці під час першого списання було недостатньо коштів;
  • Гарячі лінії (093) 503-21-26, (067) 503-21-26 відтепер працюватимуть з питань якості перевезень в громадському транспорті;
  • Гаряча лінія у вайбер та телеграм (073) 333-15-80 працюватиме до 31 березня виключно з питань, що стосуються оплати проїзду, поповнення карток до 08 березня. За можливості оператори нададуть відповідь на Ваше звернення (за умови, якщо воно знаходиться в межах компетенції КП “Житомиртранспорт”).
  • Раніше придбані картки будуть працювати і у новій системі. Купувати нову картку не обов’язково. Кошти буде перенесено автоматично.

З усіх питань щодо оплати проїзду, роботи транспортних та банківських карток слід звертатись до ТОВ “Сітікард” тел. 0730631100, https://citycard.net

Поділитись

Новини по темі: