Четвертий рік поспіль у Житомирі реалізується проєкт «Поліцейський офіцер громади». Формат поліцейської присутності на місцях заснований на принципах постійної комунікації з мешканцями, превентивної роботи, швидкого реагування на запити містян.
«Офіцери громади – це не “сучасні дільничні”, а повноцінні партнери місцевої влади та населення. Вони постійно перебувають на території обслуговування, працюють у тісному зв’язку з людьми, реагують навіть на ті проблеми, які виходять за межі формальних повноважень поліції», – розповідає Віталій Котик, начальник сектору поліцейських офіцерів громади Житомирського районного управління поліції №2.
Основні напрямки роботи:
- щоденне патрулювання вулиць;
- реагування на звернення громадян;
- профілактика правопорушень;
- участь у безпекових заходах;
- контроль за дотриманням правил зберігання зброї;
- допомога у справах щодо сімейного насильства, ДТП, шахрайств;
- тісна взаємодія з освітніми, соціальними та іншими установами громади.
У Житомирі працює 34 поліцейські офіцери громади. Кожен відповідає за свою територію обслуговування. Вони добре знають місцевість, проблематику й мешканців, а це значно підвищує ефективність роботи.
Робочий день офіцера громади розпочинається о 8:30 із проходження медогляду та отримання службового транспорту. Далі — прийом громадян, реагування на виклики, патрулювання, робота з адміністративними справами, участь у публічних заходах. Вони працюють за позмінним графіком — з 08:30 до 17:30 та 14:00 до 22:00, щоб допомагати містянам і у вечірній час.
Адресу, за якою можна зв’язатися з офіцером громади відповідного мікрорайону, можна знайти на інтерактивній мапі: