Житомирські аудитори під час ревізії на КП "Управління автомобільних шляхів" виявили втрат фінансових та матеріальних ресурсів на загальну суму понад 14 млн грн.
Про це повідомило Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
"Проводячи ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради (далі – Підприємство), фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) установили низку порушень, які спричинили втрати фінансових та матеріальних ресурсів на загальну суму понад 14 млн грн", - йдеться у повідомленні.
Відомство докладно описало кожне порушення.
- Понад 7 млн грн витрачено на оплату товарів та послуг за ціною більшою, ніж передбачено умовами договорів, внаслідок безпідставного укладення додаткових угод з окремими суб’єктами господарювання.
- На суму майже 6 млн грн виявлено нестачу понад 3 тис. тонн асфальтобетонної суміші, що встановлено за результатами проведеної під час ревізії інвентаризації.
- Майже 0,7 млн грн бюджетних коштів зайво отримано Підприємством унаслідок здійснення оплати вартості енергоносіїв не коштом власних надходжень, а коштом міського бюджету.
- Майже 0,4 млн грн доходів втрачено Підприємством унаслідок реалізації у деяких випадках асфальтобетонної суміші за цінами, нижчими від її фактичної собівартості.
- Понад 0,1 млн грн зайво витрачено Підприємством через безпідставне списання пального на роботу автотранспорту.
Зі всіх порушень КП "Управління автомобільних шляхів" у повному обсязі відшкодувало лише одне з них - на загальну суму майже 0,7 млн грн.