Новопрокладений трубопровід ввели в експлуатацію. Про це по обіді 11 лютого повідомило КП "Житомирвооканал".
Радіємо, що нам вдалося "реанімувати" ділянку водогону, яка "живить" 94% домоволодінь міста. Було складно, мали безліч викликів (але зізнайтеся, хто їх у своєму житті не мав!). Проте, незважаючи ні на що, ми впоралися! Просимо вибачення за те, що завдали Вам незручностей. І водночас дякуємо за наші з вами розмови, які були болісними, але все ж не без розуміння, - йдеться в емоційному дописі комунального підприємства.
Також зазначили, що система наповнюється водою поступово і 11 лютого до 15:00 буде відновлено водопостачання.
У разі відсутності води, причину можна з'ясувати зателефонувавши на "гарячу лінію" 0 800 752 553, або написавши коментар на сторінці "Житомирводоканал".
Нагадаємо, що підключення тривало більше доби.