5 травня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • Майже 30 тисяч споживачів вирішують питання щодо розподілу газу у особистому кабінеті

Майже 30 тисяч споживачів вирішують питання щодо розподілу газу у особистому кабінеті

  • Фото: Житомирська філія «Газмережі»
  • 23 січня, 2024 17:34

Житомирська філія «Газмережі» радить клієнтам користуватися особистим кабінетом — сучасним сервісом, який дає можливості отримати усю необхідну інформацію щодо розподілу газу у декілька кліків.

Завдяки особистому кабінету споживачі газу зможуть в режимі онлайн вирішити низку питань щодо розподілу газу:

- передати показання газового лічильника;

- завантажити та роздрукувати квитанції;

- сплатити за послуги розподілу;

- переглянути історію розрахунків;

- дізнатися дату планової повірки лічильника та інше.

«Варто зазначити, що в особистий кабінет можна додавати необмежену кількість особових рахунків. Така мультифункціональна система дає можливість вирішувати питання без візитів в центри обслуговування клієнтів, очікування друкованих платіжок чи дзвінків у контакт-центри. Залишаючись у теплому домі, споживаючі мають доступ  до усієї необхідної інформації щодо доставки газу», — пояснює Юлія Петришена, начальниця прес-центру Житомирської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України».

Для того, щоб зареєструватися, необхідно виконати кілька простих кроків:

• перейти за посиланням на сайт: Головна (grmu.com.ua)

• ввести номер особового рахунку, що починається з цифр 0400 та перші три літери прізвища власника особового рахунку

• вказати свій e-mail та підтвердити реєстрацію у листі, що надійде на вказану електронну пошту

• сформувати пароль для входу у кабінет.

Користуйтеся сервісом, який заощаджує час!

Поділитись

Новини по темі: