З метою розробки та впровадження кращих європейських практик з управління муніципальними підприємствами, розпочато роботу з оцінки доброчесності КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради.
Про це 19 вересня сповістила пресслужба Житомирської міської ради.
Роботу розпочато у межах реалізації заходів Другої фази проєкту «Міста доброчесності». Сьогодні відбулися робочі зустрічі з підрядною організацією «Адвокатське об'єднання «Pricewaterhouseсoopers Legal» за такими напрямками:
• Загальний менеджмент
• Управління рухомим та нерухомим майном
• Державні закупівлі
• Питання етики та корпоративної культури
• Послуги, які надаються підприємством
• Питання корпоративного управління
• Комунікація (якість комунікації з клієнтами, ефективність роботи диспетчерської служби тощо)
• Оцінка специфічних особливостей та напрямків роботи підприємства,
"Метою співпраці є створення методології оцінки доброчесності КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, визначення слабких сторін та розробка плану заходів з підвищення якості роботи комунального підприємства", - повідомили в ЖМР.
Нагадаємо, що заходи проводяться на підставі Меморандуму про взаєморозуміння, укладеного між Житомирською міською радою та Антикорупційною ініціативою Європейського Союзу в Україні (EUACI) (рішення міської ради від 17.06.2021 №195).