В комунальному підприємстві "Житомиртранспорт" пояснили, чому стався збій і пообіцяли повернути кошти.
"Повідомляємо, що в період з 20:00 год. 25.01.2022 року по 04:00 год. 26.01.2022 року, спеціалістами технічної підтримки КП "Житомиртранспорт" на базі підприємства ЖТТУ Житомирської міської ради проводилось тестування оновленого програмного забезпечення для АСООП, із змінами вартості проїзду з 29.01.2022 року. Під час виїзду транспортних засобів з ДЕПО 26.01.2021 року – спрацювало тестове програмне забезпечення. Спеціалістами технічної підтримки КП "Житомиртранспорт", станом на 7:30 26.01.2022 року – було оперативно усунено виниклий технічний збій", – йдеться у повідомленні.
В КП "Житомиртранспорт" додали, що помилково списані гроші з транспортних карток повернуть протягом цього тижня.
Як повідомляв "Журнал Житомира", в громадському транспорті Житомира з 29 січня подорожчає проїзд.