За інформацією ЖМР, з бюджету громади спрямовано 3 млн грн на створення сучасного простору.
За ці кошти тут встановили систему «Електронна черга»; оновили комп'ютерну та копіювальну техніку; придбали нові меблі; облаштували дитячий куточок; встановили термінал для зручної сплати податків; провели ремонтні роботи у приміщенні.
«Наші платники податків мають отримувати якісні послуги у комфортних умовах. Минулого року депутати підтримали рішення щодо виділення трьох мільйонів гривень на облаштування такого Центру. Раніше умови були такими, що нормальне спілкування з податковим інспектором було не можливим через різні бар’єри. Тепер цього немає. Послуги стали якісними та доступними, надаються на рівні «очі в очі», - каже Світлана Ольшанська, перш заступниця міського голови.
Не тільки житомиряни, а й мешканці шести громад, які межують з Житомирською громадою, можуть отримати тут послуги: консультативні, інформаційні та адміністративні.
Наталія Бортнійчук - одна із тих, хто сьогодні скористався послугами оновленого ЦОПу. Жінка працює бухгалтером ФОПу, прийшла, бо необхідно продовжити ліцензію на роздрібну торгівлю. Каже, обслуговуванням сьогодні задоволена, витратила всього 15 хвилин свого часу.
«В оновленому ЦОПі я перший раз. Модератор розказав, що робити, допоміг отримати талончик. Раніше були черги в першій половині дня, тепер – зручніше. Але трохи незвично». – каже відвідувачка.
Зі слів самих податківців, наразі служба проходить етап розвитку – від фіскальної до сервісної. Йдеться про створення партнерських відносин із суб’єктами господарювання та новий рівень ефективності та якості обслуговування платників податків.
Упродовж 2021 року ЦОП Житомирської ДПІ надано майже 47 тисяч адміністративних послуг.
Фото: ЖМР