Відповідний проєкт рішення сесії оприлюднили на сайті міськради.
"Розробити порядок та умови проведення конкурсу з визначення інвестора для розвитку автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті Житомирської міської територіальної громади, з подальшим затвердженням такого порядку рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради", – йдеться у документі.
У такий спосіб у міській раді Житомира хочуть залучити позабюджетне фінансування для розвитку автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП).
Терміни, протягом яких управління транспорту і зв’язку та КП "Житомиртранспорт" мають підготувати порядок та умови конкурсу, у документі не вказані.
Наразі обслуговуванням валідаторів в громадському транспорті займається КП "Житомиртранспорт". Завдяки валідаторам містяни мають змогу платити за проїзд банківської або транспортною карткою. Оплата за допомогою NFC тимчасово недоступна.
Та ну. Це ж контроль фінансових потоків і облік пасажирів (в т.ч. пільговиків). Це має керуватись містом і бути максимально відкритим. В цьому сама суть виводу громадського транспорту на якісно новий рівень.