Виконувати роботи з будівництва лінії буде київська компанія, яка має досвід проведення подібних робіт, передає видання Житомир інфо.
«У нас вже визначена підрядна організація, яка буде виконувати ці роботи. Врегульовані практично всі технічні питання. Починаємо з реконструкції діючої підстанції, яка знаходиться на провулку річковому. Думаю, що вже найближчим часом розпочнеться роботи, всі дозволи отримано. Але є невеличкі затримки з технічної співпраці з нашим житомирським РЕМом. Виграла компанія з міста Києва «Ремводпласт Плюс». У них є аналогічні виконання договорів по Україні. На сьогодні вони будують лінію в Краматорську та Запоріжжі. Договір передбачає виконання робіт до кінця року, але по усним домовленостям будемо старатись, щоб це було до початку вересня, щоб діти могли спокійно дібратись до школи», - розповідає заступник Житомирського міського голови Олександр Шевчук.
За планами ТТУ тролейбус звертатиме з вулиці Чуднівської на вулиці Героїв Пожежників, їхатиме прямо до взуттєвої фабрики, там розвертатиметься і буде повертатись на вулицю Чуднівську. Через центр міста маршрут пролягатиме до залізничного вокзалу.
«До цього проводилась аналітика. І все-таки основна функція, яку потрібно виконувати - це соціальний транспорт. Наш пільговик і наші пенсіонери - це люди, які мають право на безоплатний проїзд у комунальному транспорті, але в даний момент у них немає альтернативи. Будемо пробувати починати з 6 тролейбусів з інтервалом в 12 хвилин. Це попередні розрахунки ТТУ. Поки почнемо з 6 тролейбусів у графіку. Це не дуже довге плече, це гарний інтервал. Але якщо буде не вистачати, то будемо додавати і в процесі визначати», - каже заступник мера.
Будівництво тролейбусної лінії коштуватиме кілька десятків мільйонів гривень, більша частина яких - грантові кошти.
«Сам проєкт передбачає співфінансування з міського бюджету. В даному випадку з міського бюджету фінансуватиметься поточний ремонт, будівництво світлофорного об'єкта. Умовою гранту було те, що ми співфінансуємо свою частину. 2 мільйони євро - це грантові кошти. Вартість проєкту, яке ТТУ виставляло на тендер і виграв підрядник, якщо не помиляюсь, то це - 55 мільйонів гривень. Левова частка - це модернізація нашої діючої тягової підстанції. У нас їх взагалі 11 по місту і всі вони побудовані в 60-70 роках минулого сторіччя. Тому - це дуже доречний проєкт з точки економії електроенергії. На другому місці - це кабельна мережа, яка теж є дорогою. Ну, і встановлення опор», - розповідає Олександр Шевчук.
Нагадаємо:
Нову тролейбусну лінію побудують за грантові кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.
Влітку 2018 року в Житомирі запустили рух тролейбусів по вулиці Промисловій.
На початку 2017-го запустили довгоочікуваний тролейбус на Малікова.