"Управління житлового господарства Житомирської міської ради починаючи з 9 березня 2021 року прийматиме скарги, які стосуються несвоєчасного вивезення побутових відходів із сміттєзбірних майданчиків, а також незадовільного санітарного стану майданчиків за допомогою месенджерів: Viber, WhatsApp та Telegram", – йдеться у повідомленні.
Повідомлення можна надсилати на номер +380630500888 у форматі:
- Фото майданчика.
- Адреса розміщення майданчика.
- Дата.
"Усі отримані скарги будуть індивідуально опрацьовані з перевізниками побутових відходів", – наголошує управління житлового господарства міськради.
Нагадаємо, конкурсна комісія міськради обрала виконавців послуг з вивезення побутових відходів у Житомирі. З 6 лотів, які виставлялися на конкурс, по 4 перемогу отримало ТОВ "Ґрін Бін". По одному лоту забрали КАТП-0628 та ПП "ВЖРЕП №8". Договори на вивіз сміття уклали на 7 років.