Комунальне підприємство "Житомирводоканал" планує витратити 232 тис. гривень на послуги з розміщення та розробки реклами. Відповідне оголошення розмістили 16 березня на порталі державних закупівель Prozorro.
Протягом 2020 року має вийти 3240 випусків аудіороликів по 30 секунд кожний на радіостанціях "Наше Радіо 102,7 FM", "П'ятниця 91,1 FM" та "NRJ 107.3 FM", передає видання "20 хвилин".
Замовник також очікує вихід 9 відеосюжетів виключно на сайті "Житомир.info" по 3 хвилини загальним хронометражем в 27 хвилин. Також за 2020 рік на двох відеобордах - на Михайлівській, 4 та площі Житній ринок, 3 мають вийти 4 підготовлених відеоролики.
Варто зазначити, що "Наше Радіо 102,7 FM", "П'ятниця 91,1 FM" та "NRJ 107.3 FM", згідно з публічного реєстру ліцензій Нацради з телебачення та радіомовлення, належать ТОВ "Ростмедіа.ТВ". Дозволом на розміщення відеоекранів знову володіє все те ж товариство.
Сайт "Житомир.info" належить ТОВ "Рекламна агенція Житомир Інфо". Власником обох зазначених товариств є Євген Яремчук – офіційний представник ЗЕ!команди в Житомирі на виборах в 2019 році.
Реклама на радіо, екранах та сайті: Житомирводоканал хоче витратити на власний піар понад 200 тис. грн
- 20 березня, 2020 13:36