Керівництво підприємства інформує, що у більшості випадків списання - це списання коштів за попередні поїздки, які не були авторизовані раніше. Причина затримки списання коштів полягає в аварійному припиненні енергопостачання до серверу системи.
"У ніч з 12.03.20 на 13.03.20 відбувся збій у роботі серверів системи АСООП. Тому багато мешканців побачили одразу декілька списань з банківської карти за проїзд у громадському транспорті. Просимо усіх уважно перевірити дати списань та порівняти з фактичним проїздом у транспорті", - інформує комунальне підприємство.
Якщо у вас є підозри щодо помилкових списань, заповніть форму-звернення за посиланням нижче, і представники КП "Житомиртранспорт" розглянуть та опрацюють її: http://bit.ly/2w0slAu
"Найближчим часом будуть прийняті заходи щодо усунення наслідків. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Також, якщо є непорозуміння стосовно кількості фактичних поїздок та суми списань, просимо звертатися за адресою м. Житомир, вул. Гагаріна 24. viber, telegram - 0(73) 333-15-80", - повідомляє КП "Житомиртранспорт".
Оплатити проїзд банківською картою можна й досі, але списання коштів за дані поїздки відбудуться після проведення технічних робіт.