Начальник управління транспорту та зв’язку Костянтин Підпокровний у коментарі сайту Житомир інфо розповів, що згідно з договором, перевізники зобов'язані встановити GPS-трекери, однак проблема виникла в тому, що управління не визначило єдиного оператора системи відстежування.
«Перевізники формально виконали умову договору ще 3-5 років тому і кожен автобус облаштований такими трекерами. Але враховуючи, що до даного часу не визначено єдиного оператора для системи моніторингу, комунальний транспорт, тобто трамваї, тролейбуси і автобуси працюють в системі Dozor, інші перевізники, хоча і мають обладнання для передачі даних, але майже як рік припинили договори з даною компанією. Натомість підписали договори з іншою компанією, яка також має відповідне забезпечення», - пояснює начальник управління транспорту Житомирської міської ради Костянтин Підпокровний.
Відслідкувати маршрутки в онлайн-режимі наразі можна на двох сайтах. «Dozor» показує увесь комунальний транспорт та маршрути №1, №3, №44. «Eаsyway» - приватні маршрути №58, №33, №30, №19, №19-А. Інші маршрути приватних перевізників взагалі ніде не відображаються.
Наразі таких перевізників не штрафують, адже за місяць мають оголосити конкурс на визначення єдиного оператора в Житомирі.
«На даний час не штрафуємо. Після введення нового тарифу з 10 січня ми займалися питанням, щоб працювала система електронного квитка. На даному етапі це було дуже важливо - впровадження валідатора та системи електронного квитка. Наступним етапом буде налагодження диспетчеризації, бо це наступний крок і головне завдання на найближчий місяць-два», - додає Підпокровний.
На запитання, чому комунальний автобус №4 не завжди відображається на електронному табло прогнозування, начальник управління чіткої відповіді не надав. Проте зазначив, що комунальний транспорт моніторять щодня.