18 квітня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • Відривні білети і куди скаржитися: заступник мера дав відповідь на найпоширеніші запитання від житомирян

Відривні білети і куди скаржитися: заступник мера дав відповідь на найпоширеніші запитання від житомирян

  • 17 січня, 2020 8:52
Після підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті житомиряни почали активніше користуватися безготівковим розрахунком. Це пов’язано з тим, що розраховуватися карткою чи смартфоном за допомогою QR-коду більш вигідно, ніж готівкою.

За даними управління транспорту і зв’язку міської ради, за перші 5 днів кількість безготівкових розрахунків у міському електротранспорті зросла майже у 6 разів, в комунальних автобусах – у 5.

Якщо говорити про приватні маршрутки, де запрацювали валідатори, то в період з 10.01.2020 по 14.01.2020 житомиряни здійснили 21 480 операцій в безготівковій формі.

Під час брифінгу 16 січня заступник міського голови Олександр Шевчук дав відповідь на найпоширеніші запитання від житомирян.



1. Відривний квиток: На сьогодні можна видавати обидва види квитків, тож відривний квиток законний. В подальшому планується  перехід на єдиний квиток.

2. Учнівський транспортний квиток: Найкращий варіант для учнів –транспортна картка для учнів, яка діє в комунальному електротранспорті. В приватних маршрутках та комунальних автобусах вартість проїзду для учнів становить 3 гривні в період навчання.

3. Збої програми при розрахуванні карткою: Всі валідатори було перепрограмовано. Поодинокі випадки технічних збоїв наразі усуваються перепрошиванням. Транспортна ж картка працює без зауважень.

4. Пільгові категорії: Пільгові категорії мають право безкоштовного проїзду в міському транспорті. Їздять безоплатно: учасники АТО та члени сімей загиблих учасників АТО; учасники бойових дій та інваліди війни; особи з інвалідністю I та  II та особи, що супроводжують осіб з інвалідністю I групи;  учасники ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, діти-сироти, діти з інвалідністю та особи, які їх супроводжують, діти з багатодітних сімей.

5. Нічний тариф: З 22:00 до 6:00 комунальний транспорт працює за нічним тарифом. Вартість проїзду для всіх категорій громадян становить 10 грн.  

6. Картка житомирянина: На цей момент видано 21 тисячу Карток житомирянина для пільговиків. Заявки на її отримання продовжують прийматися.

7. Транспортна карта: Її транспортний додаток читається всіма валідаторами та працює у всьому міському транспорті – як у комунальному, так і в приватному.

8. Тарифи для пенсіонерів: У Житомирі пенсіонери за віком їздять  в міському електротранспорті безоплатно. В комунальних автобусах та приватних маршрутках для пенсіонерів за віком з 10.00 до 16.00 діє пільговий тариф – 3 гривні. В інший час – на загальних підставах.

9. Відсутність чи несправність валідатора: У разі відсутності  чи несправності валідатора в автобусах, вартість проїзду складає 3 грн.  Якщо карта заблокована банком, на  карті немає коштів чи відсутня функція безконтактної оплати, валідатор її не приймає – це не є приводом сплачувати 3 гривні.

10. Конфлікти: У кожній маршрутці має бути телефон перевізника та гарячої лінії управління транспорту Житомирської міської ради - 47- 07- 09 (телефонувати з 9:00 по 18:00). Щоб швидше виправляти недоліки та технічні збої, про проблеми при оплаті в транспорті варто інформувати  управління транспорту міської ради.
Поділитись

Новини по темі: