Про це сказав мер Житомира Сергій Сухомлин в програмі «Тема дня» на сайті Житомир інфо.
«Ми три роки стримували тарифи і дійсно, перевізники знаходяться в скрутній ситуації. Зараз прийшов час піднімати вартість, і самі перевізники вже готові йти на встановлення валідаторів: ми підготували таке рішення (про підвищення вартості проїзду), яке змусить їх встановити валідатори, бо робота без них буде не вигідна», - сказав мер.
Щодо фінансування КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», то його виручка у 2017 році становила 40 млн 884,1 тис. грн, в 2018 році – 49 млн 228 тис. грн, за 11 місяців 2019 року – 45 млн 28,7 тис. грн. А фінансування комунального підприємства з міського бюджету за останні два роки значно збільшилося: з 65,8 млн грн в 2017 році до 140 млн грн в 2019 році, який ще не завершився.
«В усьому світі комунальний транспорт дотується з бюджету, і Україна тут не виняток. Якщо не підвищувати тариф, то в наступному році треба буде закласти 180-200 мільйонів гривень на дофінансування ТТУ», - зауважив Сергій Сухомлин
За словами мера, тариф планують підняти в січні наступного року чи трохи пізніше, він становитиме в приватних автобусах 7 грн за готівку і 6 грн при безготівковому розрахунку, а в трамваях та тролейбусах підвищиться до 4 грн не залежно від форми розрахунку, а з червня наступного року вартість проїзду за готівку збільшать.
Він зауважив, що в проєкті рішення прописали: проїзд буде коштувати в два рази менше, якщо валідатора немає, або він не працює.
Цікаві табличні дані. <br /> Було би ще цікаво дізнатись про джерела і при можливості посилання на ті джерела. Для самостійного вивчення. <br /> Не зрозумів останню таблицю. За який період наведені дані? За годину? Ще неясно, що мається на увазі під "собівартістю". Якось дивно бачити, що трамвай/тролейбус дорожчий за автобус. Це собівартість тільки по зарплатам/ремонту/заправці чи також враховується амотризація та утримання інфраструктури? Бо в різного виду траспорту різний термін служби та вартість капремонту/заміни. Хоча електротраспорт у нас старезний, може і дорого його утримувати. Та й питання, чи зношення доріг від автобусів рахують. Бо це не балансі ТТУ, на відміну від рейок і контактних ліній.