Директор комунального підприємства «Житомирводоканал» Андрій Нікітін в ефірі Житомир інфо розповів про декілька способів отримання компенсації.
За його словами, законодавчо перерахунок можливо здійснити у випадку персонального звернення споживача з відповідною доказовою базою того, що отримана вода не відповідає якості.
«Я неодноразово розповідав про те, що має зробити споживач, аби отримати перерахунок. По-перше, має викликати лабораторію, яка перевірить воду, складе акт, і скаже, чи дійсно там є марганець, чи його там немає. Тому що я знаю, що хоча марганець і є в системі, але щоб він у великій кількості потрапляв безпосередньо в кран – ну хіба що лише тоді, коли ми саме відновили водопостачання. Проте немає такого, щоб він йшов на постійній основі. Якщо є питання – давайте ми завтра приїдемо і перевіримо», - розповів Андрій Нікітін.
Інший варіант проведення перерахунку оплати за неякісну воду – відповідне рішення виконкому.
«Має бути акт, аналіз води і персональне звернення, або є інша модель, якою ми користувалися в минулому році, коли виконком дозволяв нам зробити цей перерахунок. Якщо ми це погодимо з виконкомом – ми можемо зробити перерахунок, проте лише тим мешканцям, у яких встановлений лічильник. Бо ті, в кого лічильника немає, все одно візьмуть собі чисту воду, незалежно від того скільки у них стекло брудної води. Тобто лічильник мати важливо», - зауважив директор водоканалу.
Як повідомляв «Журнал Житомира», житомиряни вимагають від КП «Житомирводоканал» провести перерахунок платіжок за постачання води невідповідної якості. Відповідна онлайн-петиція вже набрала необхідну кількість голосів і буде розглянута в міськраді.