«Сьогодні перевірив роботи на дуже важливому об’єкті транспортної інфраструктури - Північній об’їзній Житомира, який будуємо в бетоні. Радий, що наш особливий контроль реалізації цього проекту дав свої результати - наразі підрядник повністю мобілізований для виконання робіт. Проте я особливо сьогодні наголосив на тому, що кількість техніки та персоналу на майданчику варто збільшити для збільшення обсягів виконання робіт у найближчі місяці.
Що дуже важливо - контроль за виконанням робіт виконує незалежний інженер технічного нагляду FIDIC. Переконався особисто в тому, що контроль якості матеріалів та робіт здійснюється на високому рівні. Це є особливо важливим при будівництві цеметобетонних доріг», - зазначив Славомір Новак.
На реконструкції Північної об’їзної Житомира (М-06) наразі проводиться облаштування земельного полотна, встановлення водопропускних труб, також розпочато будівництво трьох шляхопроводів над залізницею.
За інформацією підрядника, найближчим часом планується розпочати роботи з облаштування цементно-бетонного покриття проїзної частини товщиною 26 см.
В результаті реконструкції дорога буде розширена з двох до чотирьох смуг. Протяжність дороги становитиме 22,5 км.
Зараз здійснюється будівництво двох нових смуг у напрямку з Києва на Рівне. Після завершення будівництва нових смуг буде розпочато реконструкцію існуючих двох смуг у зворотному напрямку, а рух транспорту тимчасово буде спрямовано по новозбудованих смугах в обох напрямках.