"Проблема заключається в тому, що не є поки можливим відремонтувати ці 4 автобуси, так як немає в Україні банально на них запчастин, а саме салентблоків тяг, супортів, гальмівних дисків. З цих 13 автобусів які працюють - вони теж потребують поточного дрібного ремонту, тому вчора та сьогодні деякі з них з'їджатимуть з графіків для поточного ремонту. Тому перепрошую за тимчасові незручності", - написав в соцмережі Мусійчук.
За його словами, ремонт автобусів проводять силами ТТУ: механіками та водіями.
"Хочу відзначити одну неприємну деталь, що дійсно з запчастинами на цю модель автобусів в Україні - великий напряг, їх просто не має, а якщо і є то коштує великих грошей ( для прикладу гальмівний диск - 9,000 грн, супорт - 35-45 тисяч гривень і в наявності його не має) Тому така ситуація якось не додає оптимізму", - додає начальник автобусного парку.
Як повідомляв "ЖЖ", в квітні 2018 року в Житомирі на Соборній площі відбулася урочиста передача автобусів виробництва Мінського автозаводу. 17 автобусів обійшлися Житомиру в 53,4 млн грн.






То навіщо було брати московське лайно?