Очевидно, що таке скорочення має на меті подальше зменшення кількості рейсів міського комунального електротранспорту." - вважають депутати Житомирської міськради.
Зате, ряд торішніх документальних та публікацій з цього питання лише підтверджує: причина - "недофінансування з державного бюджету"- надумана. Справжня причина кризи комунального підприємства, стратегічно важливого для міста, криється як мінімум у безгосподарності і недієздатності існуючого його керівництва.
Влада змінилася, але, мабуть, "ще руки не дійшли". Тому продовжує пан Зубрицький "працювати" за інерцією перевіреними методами - "з хворої голови на здорову".
І проти такого "господарювання" заперечують поки лише члени незалежної профспілки - існування якої директор підприємства начебто й не помічає: саме вони ініціюють спробу вираження спільної недовіри нинішньому керівництву ЖТТУ.
А поки що 2-ге депо КП ЖТТУ так і залишається "законсервованим", а вже у квітні настає термін майнових претензій за боргами - зокрема віддавати доведеться ще чинне, хоча і в "скороченому режимі", депо № 1.
І питання так і залишається тим же, що і півроку тому: як скоро Житомир залишиться взагалі без тролейбусів?