Компанія Київстар обіцяла компенсувати незручності абонентам, які постраждали внаслідок масштабного збою через кібератаку.
Коли клієнти Київстар отримають компенсацію – в ефірі телемарафону розповів президент компанії Олександр Комаров.
«Домовмося, що в той день, коли ми будемо готові анонсувати повністю пакет послуг, я прийду і зроблю це вперше із телемарафону. Це буде єдине правдиве джерело. Все інше зараз – це інсинуація. Чому ми зараз не фокусуємося на цьому питанні? Нам потрібно відновити все», — зазначив Комаров.
Наразі, за його словами, слід зрозуміти, скільки часу люди залишатимуться без мобільного зв’язку та інших телекомунікаційних послуг. Саме від цього залежатиме рівень компенсації від Київстар.
«Коли ми відновимося, то зрозуміємо: так, наші споживачі були без зв’язку три дні, чотири, п’ять днів. Від цього залежить рівень компенсації. Що я можу пообіцяти? Ми зробимо все, щоби перекрити не лише фінансові видатки людей, які пов’язані з тим, що вони були без зв’язку. А також все, щоб перекрити їхні моральні видатки. Ми спробуємо зробити максимальні компенсації, щоб люди їх відчули», — наголошує президент Київстар.
Раніше Журнал Житомира повідомляв, що перебої Київстар не вплинули на систему оповіщення у Житомирській області.