Попільнянський ліцей №2 (початкова школа) став найвелосипеднішою школою Україну та отиимав велоСТО.
Про це інформує U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»), передає Журнал Житомира.
У жовтні початкова школа ліцею отримала приз — велоСТО для ремонту та обслуговування велосипедів дітей та вчителів.
Облаштування простору сталого розвитку і зеленої веломобільності для збільшення та покращення умов використання велосипеда як сталого транспорту — станції для оперативного ремонту та технічного самообслуговування велосипедів стало можливим у партнерстві з «Greenpeace України» в рамках Марафону підтримки та залучення активістів та ініціатив для посилення екологічного руху України. ВелоСТО як сервісний центр для ремонту та обслуговування також сприяє продовженню терміну служби велосипедів та скороченню відходів.
«Учням і батькам сподобалася ідея участі у челенджі. Дітям було цікаво, пізнавально, корисно. Не дивлячись, що ми знаходимось у сільській місцевості, проте є дуже багато дітей, які не вміють їздити на велосипедах. Деякі з цих учнів навчилися їздити саме завдяки практичним заняттям під час Велосипедного травня», – розповіла Катерина Нитута, веломіністр Попільнянського ліцею №2.
Найвелосипедніша школа України
На звання «Найвелосипедніша школа 2024» претендував 101 навчальний заклад середньої освіти від Закарпаття до Донеччини, які дійшли до кінця челенджу і виконали всі умови. Загалом 225 шкіл виявили бажання взяти участь у челенджі «Велосипедний травень», але до фіналу дійшли не всі через різні причини: дистанційне навчання, блекаути, близькість до лінії фронту тощо.
Аліна Кундіч, координаторка всеукраїнського челенджу «Велосипедний травень-2024» від U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»):
«Ми розглянули кожну заявку, переглянули фото, відео та дописи від шкіл і веломенторів і, на мою думку, в челенджі «Велосипедний травень» немає переможених. Усі школи, які брали участь, від Краматорська до Охтирки, від Ужгорода до Запоріжжя продемонстрували те, що навіть під час війни у дітей та дорослих є запит на користування велосипедом як доступним засобом для пересування. Вибираючи цей вид транспорту, люди почуваються фізично й ментально краще, бо ведуть більш рухливий спосіб життя, перезавантажуються. У своїх відгуках навчальні заклади ділились, що навіть після завершення челенджу під час літніх таборів школярі та вчителі продовжували приїздити на велосипедах. Формування велокультури, розвиток освіти з безпеки руху в школах та велосипедної інфраструктури в громадах мають бути передбачені в майбутній відбудові українських шкіл».
Найвелосипедніша школа 2024 року Попільнянський ліцей №2 (початкова школа) Попільнянської селищної ради Житомирської області має найбільший коефіцієнт, який визначає кількість учасників челенджу до загальної кількості учнів. Таким чином, незалежно від розміру школи всі навчальні заклади є в рівних умовах.
Фото: Попільнянський ліцей №2, Аліна Кундіч