Житомирська філія “Газмережі” радить клієнтам користуватися особистим кабінетом — сучасним онлайн сервісом. Завдяки Особистому кабінету вже понад 36 тисяч клієнтів Житомирської філії “Газмережі” вирішують свої питання щодо розподілу газу дистанційно.
Усі зареєстровані споживачі блакитного палива завдяки сервісу можуть у будь-який зручний час доби:
- сплатити за доставку газу;
- передати показання газового лічильника;
- завантажити рахунок для оплати;
- переглянути історію розрахунків;
- дізнатися дату планової повірки лічильника та багато іншого.
Варто зазначити, що Особистий кабінет має мультифункціональну систему, що дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.
Головною перевагою сервісу є те, що клієнти можуть здійснити оплату за доставку газу в декілька кліків та бути впевненими, що кошти були сплачені правильно і не буде заборгованості.
Для того, щоб зареєструватися в Особистому кабінеті "Газмережі" необхідно зробити кілька простих кроків:
- Перейдіть за посиланням my.grmu.com.ua/register та оберіть "Житомирська філія".
- Введіть номер особового рахунку, який складається з 10 цифр та починається на 0800, а також перші три літери прізвища власника газифікованого будинку.
- Вкажіть свою електронну пошту та підтвердіть реєстрацію, дотримуючись інструкцій у листі, який прийде на вказану електронну адресу.
- Створіть пароль для входу в кабінет і обов'язково запам'ятайте його.
Якщо ви не знаєте номер вашого особового рахунку, тоді напишіть на офіційну сторінку компанії у Фейсбук або зверніться до контакт-центру: 066-300-2-888; 098-300-2-888; 093-300-2-888; 044-364-61-04. Також номер особового рахунку можна знайти на друкованій платіжці за розподіл газу.
У випадку, якщо споживач вже є активним користувачем кабінету, але пароль втрачено, відновити дані можна легко та швидко. Адже, втрата пароля не означає, що клієнти не матимуть доступу до особистого кабінету https://my.grmu.com.ua.
Для відновлення паролю необхідно:
- Перейти за посиланням https://my.grmu.com.ua/;
- Натиснути на кнопку «Забули пароль?» та вказати свій логін (email, який зазначали при реєстрації);
- Перевірити свій email, а саме - папку вхідних листів або «Спам». Оскільки туди надійде лист про зміну пароля, далі - слідувати інструкції;
- Створити новий пароль, зберегти та запам’ятати його.
Тепер споживач знову може без перешкод в особистому кабінеті передавати показання лічильника газу (з 1 по 5 число щомісяця), сплачувати за розподіл блакитного палива, завантажувати електронні квитанції, переглядати інформацію щодо стану рахунку тощо. Головне – зберігати або записувати власні дані, щоб не забути.
До того ж, завдяки зручному сервісу більше не потрібно витрачати час на дзвінки в контакт-центри, візити в центри обслуговування клієнтів чи очікування друкованих платіжок.
Користуєтеся блакитним паливом – тоді реєструйтеся в Особистому кабінеті «Газмереж» та керуйте 24/7 власним газовим обліком та платежами!