25 листопада, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Суспільство
  • FP contact center проводить набір операторів: достойна зарплата, комфортний офіс, чудовий колектив

FP contact center проводить набір операторів: достойна зарплата, комфортний офіс, чудовий колектив

  • Фото: Фото: FP contact center
  • 1 червня, 2023 14:00

FP contact center проводить набір операторів на вхідні та вихідні лінії.

Контакт-центр FP спеціалізується на страхуванні. Здебільшого це пенсійні накопичення та ризикові програми страхування. Компанія пропонує великий вибір проєктів та можливість переходу між ними.


Фото: FP contact center


Навчання та перші дзвінки

Оператори контакт-центру проходять постійне навчання, вдосконалюють навички комунікації, здобувають цінні знання, які можна успішно використовувати і поза роботою. 

Окрім навчання оператор отримує постійну підтримку колег. Перші дзвінки біля новачка обовʼязково знаходиться супервайзер та допомагає йому в разі потреби.


Фото: FP contact center


Розмір заробітної плати

Перші три місяці роботи середня ставка оператора контакт центру FP становить 7500-8000 грн. З четвертого місяця роботи заробітна плата підвищується до 9000 грн. Окрім цього, щопʼятниці працівники отримують щотижневий бонус — 1000-2500 грн. Таким чином, заробітна плата становить 13-15 тис. грн, в залежності від обʼєму виконаної роботи.

Графік роботи

У компанії особлива повага до роботи жінок, які мають дітей. Працівниць не змушують обирати між вихованням дитини та роботою, забезпечуючи комфортний гнучкий графік роботи. Також на території офісу облаштована дитяча кімната.

FP пропонує два типи графіку роботи:

  • З 9:00 до 19:00 (субота-неділя вихідні, пʼятниця до 15:00)
  • З 9:00 до 15:00 (неділя вихідний).

Мами ж можуть складати власний графік.


Фото: FP contact center


Карʼєрне зростання, умови праці, колектив

Компанія не встановлює вікових обмежень для своїх працівників. В контакт центрі працюють від 18 до 65 років. До кожного працівника виконується індивідуальний підхід? як в навчанні, так і роботі, тому кожен почувається комфортно на своєму робочому місці.

FP contact center забезпечує карʼєрне зростання працівників. Наразі компанія потребує збільшення керівної ланки, тому відповідальні оператори мають перспективу розвитку.

Компанія оператороорієнтована, тобто в першу чергу в ній турбуються про людину, яка працює на лінії. Оператори першочергово отримують бонуси та премії. Керівництво організації наголошує, що робота контакт центру залежить саме від оператора, тому для нього створюються максимально комфортні умови праці.


Фото: FP contact center

Контакт центр FP може похизуватись дружнім колективом. В офісі розташована сучасна кавомашина, адміністрація регулярно закуповує смачне печиво та організовує спільний час колективу для його згуртування.

Також колектив разом подорожує, відвідує різні екскурсії, влаштовує виїзди на природу та різноманітні інтерактиви.

Традицією стало відвідування корбутівських альтанок в першу неділю червня. Особливістю корпоративів є відсутність алкоголю та концентрація ігор, конкурсів і жартів, що заряджає на робочий тиждень.

Раз на місяць колектив переглядає разом фільм, а потім робить його розбір.


Фото: FP contact center

 

Головною родзинкою компанії є її колектив. Це відзначають самі працівники, коли їх запитують про те, що для них найбільш цінне на робочому місці.


Фото: FP contact center

Поділитись

Новини по темі: