У Статуті Житомирської міської об’єднаної територіальної громади електронна петиція визначена як особлива форма колективного звернення громадян до органів місцевого самоврядування територіальної громади, міського голови, яке здійснюється через офіційний веб-сайт Ради або веб-сайт громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції, щодо будь-якого питання, яке належить до компетенції Ради та її виконавчих органів.
Петиції до Житомирської міської ради
Електронна петиція, адресована органу місцевого самоврядування, розглядатиметься у порядку, передбаченому законом, за умови можливості ідентифікації особи заявника через електронний цифровий підпис або Bank-ID та за умови збору на її підтримки не менш як 300 підписів громадян протягом 30 днів з дня оприлюднення петиції.
Також при зборі підписів на підтримку електронної петиції для всебічного врахування думки громадськості може бути передбачено технічну можливість висловитися проти петиції.
Нагадаємо, сервіс «Електронних петицій» до Житомирської міськради запустили в листопаді 2015 року. Раніше петиція повинна була набрати не менше 250 підписів протягом трьох місяців для подальшого розгляду.